torsdag, november 6

Rädsla


I denna LO skrev jag av mig om min/mina rädslor, texten blev vädligt privat varför jag valde att lägga fotot över. Har satt fast fotot i ett stycke prickigt papper som går att lyfta för att läsa texten.
PS det jag oxå lyckades med är att inte avsluta i tid. LO är väldigt samstämd och så fick jag tag på mina nyinskaffade stickles och var tvungen att testa att lägga en kant runt en blomma - och se !!!! .... hur fult det blev och hur hela LO:n blev förstörd...
Det påminner mig om när jag var liten och bara skulle klippa barbiedockans hår lite grann och inte förstod att sluta i tid.... Återupplever den klassiska "jag har sabbat det-känslan" *suckar*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att den är vacker!! Fotot är fantastiskt vackert!!

kram

maria sa...

tack, men har du sett den fula orangeglittriga blomman högst upp *vrider mig i obehag*

Anonym sa...

Hehe... du anar inte hur lika vi är Yralilla :)