måndag, december 29

Mitt 2008










Jag antar Mikaelas utmaning och visar upp mina favvisfoton för 2009... Jag har under senaste halvåret försökt installera PhotoShop utan att lyckas. Köpte Photo Elements som inte vill fungera på min nya dator (vista), fick sedan en kopia av CS3 - den fungerade inte... är det någon som vet varför det inte vill sig?

Skulle så gärna vilja jobba med fotona... nåväl, här kommer mina favvisar. Har i dagarna fått en ny kamera - Canon 450 D Eos - de sista julbilderna är tagna av den.

Fotona på mig och Magnus är INTE taget av mig, men de sorterar under favoriter för 2008 ändå :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara foton, mycket glädje känns det som. Ingen aning varför inte Photoshop funkar. Jag har också Vista och köpte elements via nätet och det verkar funka.

MorsanMia sa...

Du finns med i en omröstning hos mig

Anonym sa...

Undrar om du har ditt nummer? Du måste ha ett typ av serienummer från photoshop som du skriver in när du installerar. Jag beställde mitt via nätet och när jag fått programmet fick jag skicka iväg en lapp med uppgifter och därefter fick jag via mail ett meddelande med mitt nummer. Hoppas att det hjälper... //Maria

The gemini sa...

Grymt fina kort. Hur kan de vara så fina? Jag fattar inte. Jag köpte en digitalkamera för nästan 3000 kr som också var bäst i test, men mina kort blir INTE bra. Vad är det för kamera du har? Hur gör man??

Daniel sa...

Lots of love!
Tjusigt!

MissyElliot sa...

Hej!
Hittade hit via morsan Mia. Jättefin blogg du har med härliga bilder.
Jag kommer tibaks...
;-)

maria sa...

kamerorna jag har använt är Canon IXUS 860IS (kompakt) och Canon 450 EOS (system) med fast objektiv 50 mm.

Photoshopen fortsätter att strejka trots licensnummer och allt i sin ordning. Tappar snart TÅLAMODET!! :)