torsdag, februari 5

Utmanad!

Har blivit utmanad av Marie och den går ut på att

* Gå in i mappen mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade



Här kommer den bilden.

Sommaren för 2.5 år sedan när jag precis hade börjat med min viktminskningsresa.
Här är vi hos Magnus föräldrar i Skåne och upplever en underbar sommar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den här utmaningen har jag också varit med på, fast i min andra blogg (länk finns från den ena till den andra).

Smyger runt och tittar på andras 365-bloggar, det är roligt med inspiration!
Ha en skön helg!

KEDAR BAHADUR KHADKA 1970 OR 2027 sa...

wow good to meet your publication,which gives much informations to like me people who stays in south asia. I sure like to get the informations from you too!

My e-mail is:--->

3600401@gmail.com

Anne sa...

Härliga foton du har här... Och dina målningar är hur mysiga som helst. Den med hjärtat var ju urfin.

Anne