måndag, oktober 26

Fototriss: ROSA

Veckans fototrisstema: ROSA. En färg jag gillar. I princip i alla toner.

Bild1:Min ateljé står och lyser i sin ensamhet. Ja, jag gillar att måla i de röda tonerna - rött till rosa. Med lite släng av andra färger oxå... :)


Bild2:Min sambo kommer ibland hem med fina rosor, de som går i ljusrosa är min klara favorit.


Bild3:En bild säger mer än 1000 ord.
Här är två underbara Gudinnor som jag har haft förmånen att lära känna.
Lördagsmorse och frukost. Vilken hälsokick!










9 kommentarer:

Anni sa...

Mums!
-♥-

Nastasia sa...

Jag gillar också det som går i röda toner...:o)

Kathrine 'Glimt' sa...

;) fint...

Camilla (Rantis) sa...

...min favvo bild o din rosa triss blir foto nr 3...
Vilken glädje och värme i den bilden...
å jag har förstått att ni hade en uuunderbar helg ni alla Gudinnor..
*S*

Anne-Lie sa...

Din ateljé ser mycket inbjudande ut!
Härlig triss och min favoritbild blir ändå gudinnorna;-))

Lenas Fotoblogg sa...

Härliga bilder min favorit blir din atelje som lyser varmt och inbjudande.

Erica Pettersson sa...

Vilka härliga bilder :D

ViDu sa...

Bilden på "gudinnorna" får veckans röst. Härlig!

Anonym sa...

Gissa vilken som är min favvis:-)