fredag, januari 30

# 30


Dagens foto - åldras med värdighet

-------------------------------------------------
Vi som fotar varje dag under 2009 är:
Anki, Annahanna, AnnaK, Anna/livethososs, Anna/tokfias, Anna/Xante, Anne, Cybertjejen, copyrightmaria, Ellen, Emma, Jane/citrontimjan, Jennie, Jessica, Lenalandis, Malena, Maria/fembarnsmammam, Mia, MillanPrillan, Miss Muffin, MonicaO, Pernilla, Qurin, Sabina, Silwerstar, Snöstjärnan, Sockergrynet, Tezzan, VeronicaP, Webmosterhelene, Ulrica, Åsa/badanka, Åsa Torgesson

Vill du vara med i min lista?
Skriv en kommentar och så länkar du tillbaka till mig!

4 kommentarer:

Jane.D sa...

Vilken underbar bild, och så vackra tulpanerna är trots att de är på väg att börja vissna!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ja...jag kan nog inte sälla mig dit tror jag. Vissa dagar lägger jag ut fem bilder på bloggen. Ibland ingen. :)

Men visst blir bloggarna lite roligare med bildmaterial!

Kram!

Anonym sa...

Tulpaner är så vackra, deras skönhet bara förändras med ålder...

Maria sa...

Skojjig bild av tulpaner...och dom åldras verkligen med värdighet...o fort går det...Maria