onsdag, januari 7

Dagens foto #7 - 7/1-09


Dagens ord: inne

Idag skiner solen och jag trodde på en härlig långpromenad. Verkligheten ville annat.
Linnea har ont i magen och jag blir hemma. Får njuta av att solen skiner fint genom våra otvättade fönster istället.

Kanske kanske jag kan få gå ut i eftermiddag.
----------------------------------------------------
Vi som fotar varje dag under 2009 är:
Anki, Annahanna, AnnaK, Anna/livethososs, Anna/tokfias, Anna/Xante, Anne, Cybertjejen, copyrightmaria, Ellen, Emma, Jane/citrontimjan, Jennie, Jessica, Lenalandis, Malena, Maria/fembarnsmammam, Mia, Miss Muffin, MonicaO, Pernilla, Qurin, Silwerstar, Snöstjärnan, Sockergrynet, Tezzan, VeronicaP, Webmosterhelene, Ulrica, Åsa/badanka, Åsa Torgesson
Vill du vara med i min lista? Skriv en kommentar och så länkar du tillbaka till mig (och övriga oxå om du vill)....

9 kommentarer:

Jane.D sa...

Hej!

Skoj att du också är med i utmaningen "ett foto om dagen". Jag har lagt till dig i min länklista.

Underbara foton du tar, blev speciellt förtjust i dina bilder från igår!

Monkan sa...

Härlig bild. Känner för att krypa ner i säng igen.

Monica

Pernilla sa...

Hej, Precis så ser min dag oxå ut!

Jag har dig länkad på min sida och har gjort en ny länk till mitt projekt, adressen dit är:
http://dagfordag-pernillatycker.blogspot.com/

/Pernilla

maria sa...

Tack hörrni - till Pernilla - jag har ändrat adress :)

Anonym sa...

Ljuvligt foto, får tankarna till sommaren :-).

Kram Maria

Simmat sa...

Hoppas att du kom ut till slut...

~Karin~ sa...

Härligt med solen...hoppas du fick se den lite utomhus också! Har lagt till dig i min länklista nu :)

Anne sa...

Visst är det skönt med sol. Det snöar här idag...

Jag har lagt till dig i min läklista.

Anne

Lenalandis sa...

Fina bilder! Jag har lagt till dig i min länklista om du vill lägga till min i din!
MVH
Lenalandis