torsdag, januari 8

Dagens foto #8 - 8/1


Kesoplätten,
Linnea
och jag.

En hemmadag.
Vila.


-----------------
Vi som fotar varje dag under 2009 är:
Anki, Annahanna, AnnaK, Anna/livethososs, Anna/tokfias, Anna/Xante, Anne, Cybertjejen, copyrightmaria, Ellen, Emma, Jane/citrontimjan, Jennie, Jessica, Lenalandis, Malena, Maria/fembarnsmammam, Mia, Miss Muffin, MonicaO, Pernilla, Qurin, Silwerstar, Snöstjärnan, Sockergrynet, Tezzan, VeronicaP, Webmosterhelene, Ulrica, Åsa/badanka, Åsa Torgesson
Vill du vara med i min lista? Skriv en kommentar och så länkar du tillbaka till mig (och övriga oxå om du vill)....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag som inte ätit kvällsmat än, jisses vad hungrid jag blev efter denna titt :-).

Anonym sa...

Du tar så otroligt fina kort!
Mmm, maten ser god ut, mycket god!