fredag, januari 9

Dagens foto #9 - 9/1




Idag har jag tagit vara på dagen, så dagens foton blir på det tema.

ta vara på dagen

Började med ett litet kul träningspass på morgonen, meditation och sedan en skön promenad med Linnea runt en av sjöarna vi har i området.

Jag fick prata med mig själv en stund för att se att istället för att sticka ut och köra ett hårt powerwalkpass, så kommer jag må så mycket bättre av att bara vara med min dotter. Å det gjorde jag. Mådde toppen.

Solen sken och värmde, så när vi kom hem, satte jag mig i vår hörna, där våren välkomnar tidigt tidigt på året ... ja som idag till exempel.

---------------------------------
Vi som fotar varje dag under 2009 är:
Anki, Annahanna, AnnaK, Anna/livethososs, Anna/tokfias, Anna/Xante, Anne, Cybertjejen, copyrightmaria, Ellen, Emma, Jane/citrontimjan, Jennie, Jessica, Lenalandis, Malena, Maria/fembarnsmammam, Mia, Miss Muffin, MonicaO, Pernilla, Qurin, Sabina, Silwerstar, Snöstjärnan, Sockergrynet, Tezzan, VeronicaP, Webmosterhelene, Ulrica, Åsa/badanka, Åsa Torgesson
Vill du vara med i min lista? Skriv en kommentar och så länkar du tillbaka till mig (och övriga oxå om du vill)....

4 kommentarer:

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg. Sätter en litet avtryck att jag varit här.

Hur gamal är ditt/dina barn?

Vicki

Anonym sa...

Hej!
Här är en "365:a" till. Jag har länkat till dig från mig - hoppas det är ok!? Du får ju förstås gärna göra detsamma, om du har lust! :)
.:Sabina:.

maria sa...

Hej! Nu har jag uppdaterat 365dagarslistan .)

maria sa...

Hej Vicki - mina älsklingar är 16, snart 15 och 11,5 år gamla - inga småttingar längre mao :) eller ska jag säga :(