måndag, januari 5

Dagens foto #5 - 5/1-09


Jag säljer av mina pärlor på Tradera.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du också fotar!!! :)
Det ska bli roligt att följa dina bilder.

kram

Anonym sa...

Vilka härliga foton du har tagit! Det är ett spännande projekt det här, och jag ser fram mot att se allas bidrag under året!

Jag har länkat till dig, hoppas det är ok för dig...

webmosterhelene sa...

Vad skoj att du oxå ska fota :-) Länkar till din blogg i mina inlägg om du länkar tillbaka till mig i dina :-)

/Helene

Monkan sa...

Härligt foto med pärlorna. Gillar bilden jätte mycket.
Har länkat till dig.

Monica

Anonym sa...

Vilket härligt foto! Jag har också bestämt mig för att försöka ta mig an utmaningen att ta ett foto per dag. Samlar lite länkar till andra som gör detsamma och hittade din blogg. Jag länkar gärna till din blogg i mina inlägg om det är ok :)