söndag, januari 11

Dagens foto #11 - 11/1


Soluppgång
-
livet är ganska underbart ändå

Vårt hus är ljusgrått i vanliga fall....

---------------------------------
Vi som fotar varje dag under 2009 är:
Anki, Annahanna, AnnaK, Anna/livethososs, Anna/tokfias, Anna/Xante, Anne, Cybertjejen, copyrightmaria, Ellen, Emma, Jane/citrontimjan, Jennie, Jessica, Lenalandis, Malena, Maria/fembarnsmammam, Mia, MillanPrillan, Miss Muffin, MonicaO, Pernilla, Qurin, Sabina, Silwerstar, Snöstjärnan, Sockergrynet, Tezzan, VeronicaP, Webmosterhelene, Ulrica, Åsa/badanka, Åsa Torgesson
Vill du vara med i min lista? Skriv en kommentar och så länkar du tillbaka till mig (och övriga oxå om du vill)....

8 kommentarer:

Jess sa...

Hej!
Jag har skaffat en ny sida enbart till denna utmaning så du får jättegärna ändra i min länk till: http://barajess365.blogspot.com

Mvh/Jessica

Anonym sa...

Länkar till dig, du får gärna länka tillbaka.. http://torgersson.stoll.nu

Anonym sa...

Ibland dimper man ner... massor av motgångar tyvärr.

badanka sa...

ja!!! de var en magisk himmel... som skapade magiskt ljus..:)

Lenalandis sa...

Vilka härliga bilder! Antar att det gick fort att måla om huset...

AnnaHanna sa...

Så påpassligt. Och vackert. Det rosa huset - det händer nog inte så ofta.
//Anna

Anonym sa...

Vilket härligt sken!!

Kul att få följa andras "dagens foto". Jag är oxå med i utmaningen nämligen.

Anonym sa...

vilken härlig färg ni fick på huset :)