torsdag, januari 22

Dagens foto #22 - 22/1




Dagens foto: omöjlig kärlek
Här är ett par otroligt snygga glasögon jag aldrig kunnat ha. Köpte två par samtidigt, det ena paret fungerade direkt medan de här gör mig sjösjuk. Vi har bytt glas och vi har flyttat fokuspunkten på annat ställe än tidigare - inget har hjälpt.

Jag är närsynt. Måste ha hjälp med skärpan. Använder linser varje dag. Glasögon på kvällen. Står i begrepp att fatta beslut om att göra en ögonoperation. Sätta P en gång för alla för både glas- och linskostnader. Det är dyrt med engångslinser. Det är dyrt att ha glasögon jag aldrig har använt.

Vill inte göra mig av med dem. De är så j-a snygga. I lådan.

Allt är inte logiskt. Iallafall inte min relation till mina bågar och vår bil. Ingen av dem får lämna vår adress.... Om jag gör en operation måste jag inse att mina oanvända Dior-bågar är oanvändbara...eller inte... kan ju sätta vanligt glas i dem!!! *hittat lösningen*

... att de sedan är omoderna... hör inte till saken ... de är SNYGGA!

2 kommentarer:

Ellen sa...

Jag är inte jag utan mina glasögon. Har haft behovet sedan liten baby. Jag är mest tacksam om de är så diskreta som möjligt. Har varit med om det glada 70-80-talet. Dessa modeller i kombination med mina Coca colabottnar var ingen hit.
Dina Diorisar ÄR snygga. Skit i modet.

Lenalandis sa...

Det kanske går att göra om dom till solglasögon?