söndag, september 21

Minus


I 2.5 år har jag hållt på. Att ändra min livsstil till det mer hälsosamma. Det är en lång resa som kräver sin person, tålamod och ork. Bitvis har det varit jobbigt och vissa delar väldigt lätt. Just nu är jag på en sk. platå. Hatar det ordet. Platå - stå å trampa. Inget händer.

Men så kan jag oxå välja att se det som att jag återhämtar mig, låter HELA mitt jag hänga med, skyndar långsamt och detta ger en säker riktning... mer om det skriver jag på min sida www.slowly.se.
Det var kul att göra en LO för att visa på hur många kilon som faktiskt har lättat från kroppen. Jag har gett mig denna höst till att ta nya tag, men den har tyvärr börjat med att ge mig förkylning istället.
Lite vankelmodig går jag här hemma och snörvlar. Orkar inte annat än att hänga framför datorn eller tv:n. Inga stora tankar orkar tänkas. Tomt. Som en snöboll i skallen.

Inga kommentarer: