söndag, september 21

Nystart

Att inspireras är nog en av de härligaste känslorna jag kan känna. Den där lite lätt förväntansfulla lite hoppfulla och smygande krypkänslan (det goda krypet) som sedan övergår till att själv vilja skapa... ja det är härligt.

Att få inspiration är ett friskhetstecken. Att orka se framåt och ha överskott av energi som inte innebär att bara hantera vardagen. Att ge inspiration är oxå härligt. Att få höra "Tack" eller "Vad fint" - ja det gör min dag! :)

Läste i någons blogg att det är inte kul att läsa om när folk omstartar. Men det gör jag nu. Startar mitt scrappande igen. Har haft en välbehövlig paus då mina smycken har fått ta väldigt mycket av min lediga tid. Nu ligger de och vilar och vi får se om jag går ut i ateljen av den anledningen...
Just nu rymmer ateljen vår extrafrys och kuddar till utemöblerna och längst in i hörnan finns pärlorna. Ibland känner jag att det är kanske läge och sälja av mitt lager, men så vet jag att lusten kan komma tillbaka och då är jag dum om jag rensar ut allt. Nej det får helt enkelt vara där och så får jag se vad som händer med pärlinspirationen.
Nu är det dags för scrapbooking. Tack för det!




Inga kommentarer: