måndag, september 21

Fototriss: Siluett

Så var det dags för fototrissen med temat Siluett. Mina bidrag kommer från foton tagna på semestrar.

På något vis blir mitt "siluett-seende" mer alert just på resor.

PS. Eftersom jag fortfarande inte har fått tag på min kameraladdare, väljer jag foton som vi har tagit tidigare.














Utsikt från en pool på Sardinien.

















Jag en morgon på sydspetsen av Sverige. Jag och min sambo provar på att campa och här är jag uppe en tidig morgon för morgondopp.















Solnedgång i Thailand. Våra ständiga följeslagare-kepsarna - har nu åkt av och sitter på knäna medans vi sippar en drink.

4 kommentarer:

ViDu sa...

Väldigt fina bilder. Andra är helt klart min favorit. Vacker!

Carin sa...

Härliga bilder!
Den bästa tycker jag är den sista, men det kan också bero på att det lät så gott å sippa på en drink samtidigt som man beundrar den vackra utsikten.

Carin

Anni sa...

Läcker triss! Den sista såg lite tuttig ut innan jag läste texten och tittade noga... ;-)

Anonym sa...

Den första bilden är underbar!