fredag, september 18

Högt upp på önskelistan

jag vill ha en veranda.
en amerikansk variant.
som löper längs med hela huset.
som är så djup att man får plats med soffor och bord.
en med tak, så vi kan sitta där även när det regnar.
sån vill jag ha.

nu har vi en liten veranda "svensk variant" med en balkong på.

så nu fnular jag på om man kan på något vis utöka bottendelen på verandan utan att tappa proportionerna på huset och karaktären, huset är ett sk västkusthus och då pratar vi svenska västkusten.. :) kör jag den mentala bilden av att det är house of the westcoast - kanske en stor veranda passar perfekt...

när jag tittar på fotot, så blir jag ännu övertygad om att jag MÅSTE hitta laddarna till våra kameror NU! Det får bli ett slut på hemma-hos-bilder med denna urusla mobiltelefon, vars övriga funktioner jag har kommit att tycka väldigt mycket om.

1 kommentar:

Anni sa...

JA! Sådana verandor älskar jag också! Och så ska du ha en sådan där gungande soffa på den också...